آموزش عکاسی

اموزش حرفه ای عکاسی

آموزش عکاسی

اموزش حرفه ای عکاسی

با گذراندن دوره های ما به عکاس حرفه ای تبدیل شوید

  • ۰
  • ۰

مجله فناوری بهار که دامن شکوفه دار و حریرش را به تن طبیعت می کند و زمین زیر پرتوان گرم و طلایی مهر، حمام آفتاب می گیرد، بسیاری قصد دریا می کنند و از هر جایی که هستند، خود را به امواج دلربا و مسحور کننده پهنه های آبی کشورمان می رسانند. اغلب پایتخت نشین ها به سمت شمال می روند و هموطنان جنوبی نیز بی شک خلیج فارس و دریای نیلگون عمان را انتخاب می کنند. اگر دست بر قضا شما هم یکی از کسانی هستید که به عکاسی علاقه دارند و چند وقتی است که دوربینی حرفه ای یا نیمه حرفه ای و یا حتی دوربینی کوچک و کامپکت خریده اید، وقت مناسبی است تا علایق مختلف خود را ترکیب کنید و در کنار منظره دوست داشتنی دریا دست به دوربین شوید و عکاسی کنید.

قطعا یکی از جذاب ترین راه ها برای عکاسی حرفه ای از منظره دریا، استفاده از شیوه ساده نوردهی طولانی است. در نوردهی طولانی تنها کافیست سرعت شاتر را بسیار پایین بیاوریم و قدری منتظر شویم تا دوربین کار خودش را بکند! (برای اطلاعات بیش تر بخوانید: اصول اولیه نوردهی طولانی) درباره این شیوه قبلا مفصل حرف زدیم و گفتیم با استفاده از آن می توان در شب و از ستارگان عکاسی کرد تا استار تریل داشته باشیم، در جنگل و از آبشارها عکاسی کرد و ردایی محو از آب ها را ببینیم و الوعده وفا! حالا نوبت دریاهاست که با شیوه نوردهی طولانی به نحو متفاوتی ثبت شان کنیم. 

  • ۹۷/۰۹/۰۸
  • arman mohamadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی