آموزش عکاسی

اموزش حرفه ای عکاسی

آموزش عکاسی

اموزش حرفه ای عکاسی

با گذراندن دوره های ما به عکاس حرفه ای تبدیل شوید

  • ۰
  • ۰

ثبت نام در بورس آنلاین

بورس اوراق بهادار ، یکی از فعال‌ترین بازارهای مالی حال حاضر است که سرمایه گذاری در آن به همراه مهارتی کافی می‌تواند بازده بسیاری برایتان به همراه داشته باشد؛ اما در حال حاضر برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار و انجام معامله در آن مانند گذشته دیگر نیازی به حضور فیزیکی در تالار بورس نیست و شما با در اختیار داشتن اینترنت و لپ تاب یا گوشی همراه قادر خواهید بود به‌راحتی سهام موردنظر خود را خرید و فروش کنید و در سامانه سجام ثبت نام کنید. ما در این مقاله سعی داریم برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار و شروع معاملاتتان، شما را مرحله به مرحله راهنمایی کنیم.

کد بورس

برای خرید و فروش سهام در بازار بورس نیاز به یک کد برای ورود به سامانه های معامله گری دارید . این کد برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی برای معاملات در بورس صادر می شود و بدون آن نمی توان معامله کرد.

پس اولین قدم برای ورود به بازار های بورس و فرابورس دریافت کد بورسی یا معاملاتی است. کد بورسی مانند کد ملی است و برای هر شخص در طول عمر یک بار ساخته می شود و منحصر بفرد است .

برای دریافت کد بورس چه به‌صورت یک شخص حقیقی و چه به‌صورت حقوقی، در ابتدا نیاز به یک کارگزار رسمی و مورد تائید سازمان بورس اوراق بهادار دارید.

توضیحات کامل در رابطه با ثبت نام و دریافت کد بورس را در سایت مجله فناوری دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی